

W przypadku odstąpienia sprzedaży produkt należy odesłać na adres:
CYFRYZACJAFIRM.PL
Magazyn 2
ul. Skarszewska 5B
83-200 Starogard Gdański
tel: 500 442 731
- Do zwracanego towaru w przesyłce musi zostać załączony formularz zwrotu / odstąpienie od umowy (do pobrania poniżej) oraz dowód zakupu.
- Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
Pełna, dokładna procedura znajduje się tutaj
CYFRYZACJAFIRM.PL
Magazyn 2
ul. Skarszewska 5B
83-200 Starogard Gdański
tel: 500 442 731
Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie zamówienia.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Paczkę ze zwracanym produktem można odesłać dowolnym kurierem. Warto jednak pamiętać, że nie odbieramy przesyłek z punktów odbioru, oraz przesyłek pobraniowych. Po realizacji zwrotu zalecamy zachować potwierdzenie nadania wraz z numerem paczki / nr listu przewozowego.
Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Szczegółowy opis reklamacji znajdziesz tutaj.
Staramy się, aby wszystkie produkty pokazane na naszym sklepie były dostępne. Na karcie każdego produktu widnieje informacja o jego dostępności.
Jeśli widnieje informacja o braku danego towaru, a Tobie bardzo na nim zależy lub jeśli chcesz zakupić więcej danego produktu niż jest dostępne daj nam znać: {$shop_email}, a nasz pracownik dowie się o możliwej dostępności i odpisze Ci jak najszybciej to możliwe.
Jeżeli wybrałeś/aś przelew natychmiastowy, powinnaś dostać na maila link do płatności. Wejdź w niego i zrealizuj płatność.
Jesli linku nie otrzymałeś/aś - prosimy o kontakt mailowy. Prześlemy numer konta do wpłaty.
Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze, wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.
Przelew - standardowy przelew na konto bankowe.
Przelewy24 – bezpieczny szybki przelew / Blik / PayPo / Google Pay / Apple Pay lub płatność kartą.
Pobranie - Płatność przy odbiorze.
Jeśli podczas realizacji przelewu pojawił się błąd - sugerujemy, aby zadzwonić na infolinię Przelewy24.pl w godzinach 8:00-24:00 pod numerem (61) 642 93 44 i podać jak najwięcej szczegółów np.:
1) W którym momencie wystąpił problem.
2) Czy został wyświetlony kod błędu (jeśli tak, to jaki?).
W trakcie rozmowy telefonicznej BOK Przelewy24 jest w stanie pomóc rozwiązać problem.
Oczywiście! Przelewy ekspresowe oraz płatności kartą są realizowane przez Przelewy24, który jest jednym z najbardziej bezpiecznych operatorów płatności online.
Tak - podczas składania zamówienia prosimy wybrać opcję "Odbiór osobisty".
Zamówienie będzie możliwe do odbioru po otrzymaniu informacji mailowej, w naszym oddziale:
CYFRYZACJAFIRM.PL
ul. Skarszewska 5B
83-200 Starogard Gdański
Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze), odbiór w punktach odbioru lub odbiór osobisty.
Więcej informacji o kosztach, czasie i formach dostawy znajdziesz tutaj.
Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.
Większość zamówień wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Jednak ze względu na bardzo dużą ilość zamówień czas realizacji zamówienia może się wydłużyć - informacja zawarta jest w regulaminie. Jeśli ten termin został przekroczony - skontaktuj się z nami, sprawdzimy, co się dzieje.
Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.
Aktualnie nie realizujemy przesyłek za granicę.
tel: 58 560 18 69
kom: 500 442 731
email: {$shop_email}
Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 8:00 - 16:00
Własny magazyn
14 dni na zwrot
Darmowa dostawa
Doświadczona firma
Dołącz do naszego newslettera!
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Dbamy o Twoją prywatność
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
Więcej o plikach cookies przeczytasz w naszej Polityce prywatności.
Ustawienia plików cookies
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.