Cfsklep.pl - Sklep internetowy, Nowoczesne rozwiązania IT
Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić, aby zwrócić produkt?

    W przypadku odstąpienia sprzedaży produkt należy odesłać na adres:
    CYFRYZACJAFIRM.PL
    Magazyn 2
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański
    tel: 500 442 731

    - Do zwracanego towaru w przesyłce musi zostać załączony formularz zwrotu / odstąpienie od umowy (do pobrania poniżej) oraz dowód zakupu.
    - Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
    - Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.


    Pełna, dokładna procedura znajduje się tutaj

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    CYFRYZACJAFIRM.PL
    Magazyn 2
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański
    tel: 500 442 731

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie zamówienia.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

    Paczkę ze zwracanym produktem można odesłać dowolnym kurierem. Warto jednak pamiętać, że nie odbieramy przesyłek z punktów odbioru, oraz przesyłek pobraniowych. Po realizacji zwrotu zalecamy zachować potwierdzenie nadania wraz z numerem paczki / nr listu przewozowego.

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

    Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  • Czy produkt jest dostępny?

    Staramy się, aby wszystkie produkty pokazane na naszym sklepie były dostępne. Na karcie każdego produktu widnieje informacja o jego dostępności.

    Jeśli widnieje informacja o braku danego towaru, a Tobie bardzo na nim zależy lub jeśli chcesz zakupić więcej danego produktu niż jest dostępne daj nam znać: kontakt@cfsklep.pl, a nasz pracownik dowie się o możliwej dostępności i odpisze Ci jak najszybciej to możliwe.

  • Czy produkty można odebrać osobiście?

    Tak - podczas składania zamówienia prosimy wybrać opcję "Odbiór osobisty".

    Zamówienie będzie możliwe do odbioru po otrzymaniu informacji mailowej, w naszym oddziale:

    CYFRYZACJAFIRM.PL
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

    Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze), odbiór w punktach odbioru lub odbiór osobisty.

    Więcej informacji o kosztach, czasie i formach dostawy znajdziesz tutaj.

  • Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Większość zamówień wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Jednak ze względu na bardzo dużą ilość zamówień czas realizacji zamówienia może się wydłużyć - informacja zawarta jest w regulaminie. Jeśli ten termin został przekroczony - skontaktuj się z nami, sprawdzimy, co się dzieje.

  • Czy jeśli zamówię dziś to czy paczka dojdzie do jutra?

    Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.

Dział obsługi klienta


tel: 58 560 18 69
kom: 500 442 731
email: kontakt@cfsklep.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 8:00 - 16:00


ODDZIAŁ CYFRYZACJAFIRM.PL
ul. Skarszewska 5B,
83-200 Starogard Gdański

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

Honeywell

Produkty: 5

Czytnik kodów kreskowych Honeywell Voyager 1472G BT

Czytnik kodów kreskowych Honeywell Voyager 1472G BT

Producent: Honeywell
Dodaj do listy życzeń
Cena: 1 199,00 zł (netto: 974,80 zł )
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Drukarka etykiet Honeywell PC42D DT, USB, 203dpi, EU

Drukarka etykiet Honeywell PC42D DT, USB, 203dpi, EU

Producent: Honeywell
Dodaj do listy życzeń
Cena: 939,00 zł -4% 899,00 zł (netto: 763,41 zł -4% 730,89 zł )
Skaner kodów kreskowych 1902G BT USB HD XEON czarny

Skaner kodów kreskowych 1902G BT USB HD XEON czarny

Producent: Honeywell
Dodaj do listy życzeń
Cena: 1 990,00 zł (netto: 1 617,89 zł )
szt.
zobacz więcej
Czytnik kodów kreskowych Honeywell 1202G Voyager Bluetooth

Czytnik kodów kreskowych Honeywell 1202G Voyager Bluetooth

Producent: Honeywell
Dodaj do listy życzeń
Cena: 1 099,00 zł (netto: 893,50 zł )
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Drukarka etykiet Honeywell PC42T Termiczna/Termotransferowa 203dpi,  USB, RS232

Drukarka etykiet Honeywell PC42T Termiczna/Termotransferowa 203dpi, USB, RS232

Producent: Honeywell
Dodaj do listy życzeń
Cena: 1 099,00 zł -18% 899,00 zł (netto: 893,50 zł -18% 730,89 zł )
szt.
zobacz więcej

Drukarki etykiet Honeywell

Honeywell to amerykański koncern przemysłowy, który może pochwalić się ponad 100-letnią historią. Firma początkowo zajmowała się produkcją automatyki przemysłowej i cieplarniczej. Z biegiem czasu przedsiębiorstwo wzbogaciło swój asortyment o urządzenia powszechnie używane w działalnościach handlowych. W ofercie Honeywell można więc znaleźć skaner do kodów kreskowych, mobilne komputery, a nawet drukarkę etykiet. To właśnie ten ostatni typ urządzenia cieszy się największą popularnością wśród całego asortymentu tego producenta. Prowadzisz sklep internetowy? Wysyłasz dużo przesyłek? A może samodzielnie oznaczasz opakowania sprzedawanych towarów? Drukarka etykiet Honeywell będzie idealnym uzupełnieniem systemu pracy Twojej firmy.

Honeywell - drukarka etykiet do Twojego sklepu

Drukarka etykiet to urządzenie, które pracuje na papierze termicznym. Do ich projektowania potrzebne jest specjalistyczne oprogramowanie, dołączane do każdego egzemplarza. Program do tworzenia etykiet ZEBRA umożliwia ich pełną personalizację, tzn. umieszczenie dowolnych tekstów, grafik oraz kodów kreskowych czy QR. Każda drukarka etykiet Honeywell świetnie nadaje się do wydruku listów przewozowych, etykiet laboratoryjnych, biletów, a także kuponów. Dzięki intuicyjnemu oprogramowaniu, w zaledwie kilka minut skomponujesz idealny wydruk.

Warto zwrócić również uwagę na niewielki, kompaktowy rozmiar każdej drukarki etykiet Honeywell. Zmieści się ona na nawet małym biurku, zostawiając jednocześnie dużo wolnej przestrzeni do pracy. Drukarka etykiet Honeywell jest też prosta w obsłudze, dzięki czemu poradzą z nią sobie nawet osoby, które nigdy wcześniej nie korzystały z takiego sprzętu. Urządzenie samo informuje odpowiednim alertem o tym, że papier termiczny właśnie się kończy. Jego wymiana zajmuje dosłownie kilka sekund - wystarczy otworzyć klapę, wyjąć zużytą rolkę, wymienić ją na nową i gotowe, drukarka etykiet Honeywell może być użyta do dalszej pracy.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszego sklepu. Jesteśmy przekonani, że drukarka etykiet Honeywell całkowicie odmieni system pracy Twojej działalności. Koniec z marnowaniem papieru, drukowaniem każdej etykiety i mozolnym przyklejaniem jej taśmą klejącą!

do góry
Szablon Shoper Icon™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl