Cfsklep.pl - Sklep internetowy, Nowoczesne rozwiązania IT
Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić, aby zwrócić produkt?

    W przypadku odstąpienia sprzedaży produkt należy odesłać na adres:
    CYFRYZACJAFIRM.PL
    Magazyn 2
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański
    tel: 500 442 731

    - Do zwracanego towaru w przesyłce musi zostać załączony formularz zwrotu / odstąpienie od umowy (do pobrania poniżej) oraz dowód zakupu.
    - Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
    - Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.


    Pełna, dokładna procedura znajduje się tutaj

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    CYFRYZACJAFIRM.PL
    Magazyn 2
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański
    tel: 500 442 731

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie zamówienia.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

    Paczkę ze zwracanym produktem można odesłać dowolnym kurierem. Warto jednak pamiętać, że nie odbieramy przesyłek z punktów odbioru, oraz przesyłek pobraniowych. Po realizacji zwrotu zalecamy zachować potwierdzenie nadania wraz z numerem paczki / nr listu przewozowego.

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

    Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  • Czy produkt jest dostępny?

    Staramy się, aby wszystkie produkty pokazane na naszym sklepie były dostępne. Na karcie każdego produktu widnieje informacja o jego dostępności.

    Jeśli widnieje informacja o braku danego towaru, a Tobie bardzo na nim zależy lub jeśli chcesz zakupić więcej danego produktu niż jest dostępne daj nam znać: kontakt@cfsklep.pl, a nasz pracownik dowie się o możliwej dostępności i odpisze Ci jak najszybciej to możliwe.

  • Czy produkty można odebrać osobiście?

    Tak - podczas składania zamówienia prosimy wybrać opcję "Odbiór osobisty".

    Zamówienie będzie możliwe do odbioru po otrzymaniu informacji mailowej, w naszym oddziale:

    CYFRYZACJAFIRM.PL
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

    Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze), odbiór w punktach odbioru lub odbiór osobisty.

    Więcej informacji o kosztach, czasie i formach dostawy znajdziesz tutaj.

  • Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Większość zamówień wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Jednak ze względu na bardzo dużą ilość zamówień czas realizacji zamówienia może się wydłużyć - informacja zawarta jest w regulaminie. Jeśli ten termin został przekroczony - skontaktuj się z nami, sprawdzimy, co się dzieje.

  • Czy jeśli zamówię dziś to czy paczka dojdzie do jutra?

    Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.

Dział obsługi klienta


tel: 58 560 18 69
kom: 500 442 731
email: kontakt@cfsklep.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 8:00 - 16:00


ODDZIAŁ CYFRYZACJAFIRM.PL
ul. Skarszewska 5B,
83-200 Starogard Gdański

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane
Opcje przeglądania
Podpis elektroniczny - Zestaw Certum STANDARD

Podpis elektroniczny - Zestaw Certum STANDARD

Dodaj do listy życzeń
Cena: 245,00 zł (netto: 199,19 zł )
szt.
zobacz więcej
SimplySign - mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny

SimplySign - mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny

Dodaj do listy życzeń
Cena: 369,00 zł (netto: 300,00 zł )
szt.
zobacz więcej
Czytnik zbliżeniowy do e-Dowodu ACR 1252U

Czytnik zbliżeniowy do e-Dowodu ACR 1252U

Dodaj do listy życzeń
Cena: 309,00 zł (netto: 251,22 zł )
szt.
zobacz więcej

Czym jest mobilny podpis elektroniczny?

Elektroniczny podpis mobilny to narzędzie technologiczne, które stało się popularne na polskim rynku w 2019 roku i szybko stało się niezbędnikiem dla przedsiębiorstw o różnej wielkości. Pozwala na wykonywanie czynności wymagających uwierzytelnienia bez konieczności osobistego pojawiania się w urzędzie, banku lub firmie. Dzięki temu narzędziu możliwe jest sprawne kontaktowanie się z urzędami drogą internetową i bezpieczne składanie różnego rodzaju deklaracji.

Dlaczego warto posiadać podpis elektroniczny?

W dobie nowych technologii coraz częściej spotykamy się z rozwiązaniami mającymi na celu sprawniejsze wykonywanie wszelkiego rodzaju czynności, w tym formalności. Z kwalifikowanym podpisem możliwe jest zatem zamienienie własnego smartfona w wielofunkcyjne urządzenie, wykorzystywane nie tylko do komunikacji z innymi, ale również zajmowania się sprawami firmy. Mobilny podpis elektroniczny pozwala na podpisywanie faktur, umów oraz wszelkich niezbędnych dokumentów w codziennym życiu, co umożliwia przede wszystkim zaoszczędzenie czasu, a niekiedy i pieniędzy. Takie narzędzie w szczególności sprawdza się u osób, które nie mają innej możliwości niż praca zdalna. Rozwiązanie umożliwia rozpoznawalność podpisu na całym świecie, co wiąże się z łatwiejszym załatwianiem formalności na odległość. Jest to w szczególności cenione w przypadku osób mieszkających za granicą, które nie mogą osobiście pojawić się w danym miejscu i złożyć swój podpis.

Zestaw do podpisu elektronicznego jest niezbędnym narzędziem każdego przedsiębiorcy ze względu na usprawnienie działania firmy. Relacje biznesowe często nawiązywane są pomiędzy przedsiębiorstwami mającymi swoje siedziby w odległości nawet kilku tysięcy kilometrów, przez co finalizowanie transakcji może zająć wiele dni, tygodni, a nawet miesięcy. Dzięki podpisowi elektronicznemu możliwe jest jednak załatwienie formalności w kilka minut, bez opuszczania miejsca pracy.

Mobilny podpis kwalifikowany może być wykorzystywany zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i klasycznych komputerach stacjonarnych.

Zestawy do podpisów z naszej oferty

Nasz sklep przygotował ofertę zestawów do podpisów kompatybilnych z klasycznym ePodpisem. Posiadamy produkty niezbędne do składania podpisu elektronicznego z okresem ważności od roku do trzech lat. Oprócz standardowych zestawów i mobilnego podpisu oferujemy również specjalny czytnik do e-Dowodów, gwarantujący dodatkowe możliwości i funkcje. Zarówno zestawy, jak i inne, pojedyncze narzędzia lub urządzenia dostępne są w przystępnej cenie, co jeszcze bardziej zachęca do zakupu.

Podpis elektroniczny

W dzisiejszych czasach nowoczesne technologie coraz częściej zastępują tradycyjne narzędzia pracy. Aby ułatwić i usprawnić wykonywanie codziennych obowiązków, wprowadzane są rozwiązania, które mają pomóc w odpowiednim zarządzaniu czasem i oferować przeniesienie pewnych spraw do Internetu. Jednym z takich narzędzi jest podpis elektroniczny - produkt posiadający taką samą ważność co standardowy, własnoręczny podpis.

do góry
Szablon Shoper Icon™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl