Cfsklep.pl - Sklep internetowy, Nowoczesne rozwiązania IT
Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić, aby zwrócić produkt?

    W przypadku odstąpienia sprzedaży produkt należy odesłać na adres:
    CYFRYZACJAFIRM.PL
    Magazyn 2
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański
    tel: 500 442 731

    - Do zwracanego towaru w przesyłce musi zostać załączony formularz zwrotu / odstąpienie od umowy (do pobrania poniżej) oraz dowód zakupu.
    - Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
    - Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.


    Pełna, dokładna procedura znajduje się tutaj

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    CYFRYZACJAFIRM.PL
    Magazyn 2
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański
    tel: 500 442 731

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie zamówienia.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

    Paczkę ze zwracanym produktem można odesłać dowolnym kurierem. Warto jednak pamiętać, że nie odbieramy przesyłek z punktów odbioru, oraz przesyłek pobraniowych. Po realizacji zwrotu zalecamy zachować potwierdzenie nadania wraz z numerem paczki / nr listu przewozowego.

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

    Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  • Czy produkt jest dostępny?

    Staramy się, aby wszystkie produkty pokazane na naszym sklepie były dostępne. Na karcie każdego produktu widnieje informacja o jego dostępności.

    Jeśli widnieje informacja o braku danego towaru, a Tobie bardzo na nim zależy lub jeśli chcesz zakupić więcej danego produktu niż jest dostępne daj nam znać: kontakt@cfsklep.pl, a nasz pracownik dowie się o możliwej dostępności i odpisze Ci jak najszybciej to możliwe.

  • Czy produkty można odebrać osobiście?

    Tak - podczas składania zamówienia prosimy wybrać opcję "Odbiór osobisty".

    Zamówienie będzie możliwe do odbioru po otrzymaniu informacji mailowej, w naszym oddziale:

    CYFRYZACJAFIRM.PL
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

    Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze), odbiór w punktach odbioru lub odbiór osobisty.

    Więcej informacji o kosztach, czasie i formach dostawy znajdziesz tutaj.

  • Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Większość zamówień wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Jednak ze względu na bardzo dużą ilość zamówień czas realizacji zamówienia może się wydłużyć - informacja zawarta jest w regulaminie. Jeśli ten termin został przekroczony - skontaktuj się z nami, sprawdzimy, co się dzieje.

  • Czy jeśli zamówię dziś to czy paczka dojdzie do jutra?

    Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.

Dział obsługi klienta


tel: 58 560 18 69
kom: 500 442 731
email: kontakt@cfsklep.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 8:00 - 16:00


ODDZIAŁ CYFRYZACJAFIRM.PL
ul. Skarszewska 5B,
83-200 Starogard Gdański

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

Terminal POS - terminal płatniczy

0

Co to jest terminal POS?

Terminal POS ( ang. Point Of Sale) to z definicji urządzenie używane do kontaktu z bankiem za pośrednictwem centrum autoryzacyjnego w sytuacji, gdy klient za kupowany towar lub usługę płaci kartą płatniczą lub np. BLIkiem w celu rozliczania transakcji.

Obecnie standardem staje się wyposażanie terminali POS w ekran dotykowy pozwalający operatorowi na szybką i intuicyjną pracę. Jednak istnieją ciągle systemy, które wyposażone są w klawiatury kasowe, dlatego producenci często oferują kilka wariantów danego terminala.

Najczęściej urządzenia POS pracują bazując na oprogramowaniu Microsoft Windows, iOS lub Android. Wspomagane są aplikacjami sprzedażowymi. W wypadku dużych wdrożeń, aplikacje sprzedażowe pisane są pod danego klienta, jednak rynek aplikacji POS jest na tyle duży, że większość znajdzie coś dla siebie.

Zastosowanie terminalu POS

Terminale POS można wykorzystać praktycznie w każdym sklepie czy punkcie usługowym. Za jego pomocą płatności mogą przyjmować np. lekarze, kurierzy, trenerzy personalni czy fryzjerzy. Terminale stają się już standardowym wyposażeniem każdego mniejszego lub większego przedsiębiorcy.

Jak działa terminal POS?

  1. Kupujący wkłada kartę do terminala lub płaci zbliżeniowo, przykładając kartę, smartfona lub smartwatcha do urządzenia,
  2. Terminal łączy się z wydawcą danej karty płatniczej przez centrum autoryzacyjne
  3. Sprawdzane są dostępne środki na koncie płatnika
  4. Jeśli środki są wystarczające, płatność jest autoryzowana
  5. Pieniądze są pobierane z konta klienta, a w krótkim czasie po transakcji trafiają one na konto sprzedawcy

Terminal POS w telefonie

Płacenie telefonem w dzisiejszych czasach nie jest niczym wyjątkowym, ale role się odwracają. Na rynku dostępne są już aplikacje do przyjmowania płatności przez smartfon. Jednym z nich jest rozwiązanie o nazwie SoftPOS ( ang. Software Point of Sale), które jest osiągnięciem 3 znaczących firm:

  • Visa - odpowiada za technologię przetwarzania płatności,
  • Fiserv - przygotował aplikację odpowiedzialną za obsługę płatności,
  • Samsung - odpowiada za platformę Knox oraz urządzenia, na których usługa będzie działać.

Działanie rozwiązania jest banalnie proste. Przedsiębiorca lub sprzedawca uruchamia aplikację na swoim smartfonie lub tablecie, a kupujący przykłada do niego swoją kartę płatniczą, smartwacha lub smartfona. Urządzenia, którymi wykonujemy płatności muszą być wyposażone w technologię NFC, bez tego modułu płatności zbliżeniowe urzadzeniami takimi jak telefon lub zegarek są nie możliwe.

Komentarze do wpisu (0)

Submit
do góry
Szablon Shoper Icon™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl