Cfsklep.pl - Sklep internetowy, Nowoczesne rozwiązania IT
Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić, aby zwrócić produkt?

    W przypadku odstąpienia sprzedaży produkt należy odesłać na adres:
    CYFRYZACJAFIRM.PL
    Magazyn 2
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański
    tel: 500 442 731

    - Do zwracanego towaru w przesyłce musi zostać załączony formularz zwrotu / odstąpienie od umowy (do pobrania poniżej) oraz dowód zakupu.
    - Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
    - Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.


    Pełna, dokładna procedura znajduje się tutaj

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    CYFRYZACJAFIRM.PL
    Magazyn 2
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański
    tel: 500 442 731

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie zamówienia.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

    Paczkę ze zwracanym produktem można odesłać dowolnym kurierem. Warto jednak pamiętać, że nie odbieramy przesyłek z punktów odbioru, oraz przesyłek pobraniowych. Po realizacji zwrotu zalecamy zachować potwierdzenie nadania wraz z numerem paczki / nr listu przewozowego.

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

    Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  • Czy produkt jest dostępny?

    Staramy się, aby wszystkie produkty pokazane na naszym sklepie były dostępne. Na karcie każdego produktu widnieje informacja o jego dostępności.

    Jeśli widnieje informacja o braku danego towaru, a Tobie bardzo na nim zależy lub jeśli chcesz zakupić więcej danego produktu niż jest dostępne daj nam znać: kontakt@cfsklep.pl, a nasz pracownik dowie się o możliwej dostępności i odpisze Ci jak najszybciej to możliwe.

  • Czy produkty można odebrać osobiście?

    Tak - podczas składania zamówienia prosimy wybrać opcję "Odbiór osobisty".

    Zamówienie będzie możliwe do odbioru po otrzymaniu informacji mailowej, w naszym oddziale:

    CYFRYZACJAFIRM.PL
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

    Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze), odbiór w punktach odbioru lub odbiór osobisty.

    Więcej informacji o kosztach, czasie i formach dostawy znajdziesz tutaj.

  • Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Większość zamówień wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Jednak ze względu na bardzo dużą ilość zamówień czas realizacji zamówienia może się wydłużyć - informacja zawarta jest w regulaminie. Jeśli ten termin został przekroczony - skontaktuj się z nami, sprawdzimy, co się dzieje.

  • Czy jeśli zamówię dziś to czy paczka dojdzie do jutra?

    Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.

Dział obsługi klienta


tel: 58 560 18 69
kom: 500 442 731
email: kontakt@cfsklep.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 8:00 - 16:00


ODDZIAŁ CYFRYZACJAFIRM.PL
ul. Skarszewska 5B,
83-200 Starogard Gdański

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

Jak wygląda zakup kasy fiskalnej? Kto musi wymienić kasę na online?

0

Jak wygląda zakup kasy fiskalnej?



Zgłoszenie zamiaru kupna urządzenia fiskalnego

Jeszcze zanim zakupimy swoją kasę fiskalną powinniśmy zgłosić zamiar zakupu i rozpoczęcia sprzedaży w odpowiednim, dla miejsca prowadzenia działalności urzędzie skarbowym. Podczas zgłaszania informujemy o dokładnej liczbie kas, które zamierzamy zakupić, miejscu ich instalacji oraz dacie rozpoczęcia ewidencji sprzedaży.

Fiskalizacja kasy

Kolejnym etapem jest fiskalizacja kasy, którą wykonać może uprawniony serwis. Sam proces fiskalizacji kasy jest jednorazowy. Aby usprawnić kwestie przeglądów technicznych czy ewentualnych usterek swoich kas warto podpisać umowę z jednym serwisem, najlepiej w miejscu w którym kupiliśmy sprzęt. W przypadku kas zwykłych w terminie 7 dni musisz zgłosić fiskalizację w Urzędzie Skarbowym. Kasy Online zgłaszają fiskalizację automatycznie. Następnie otrzymasz unikalny numer identyfikacyjny, który należy nanieść na kasę fiskalną. W przypadku awarii kasy fiskalnej, wyłącznie wskazany serwis może dokonać odczytu z pamięci urządzenia.



Archiwizacja paragonów fiskalnych

Następnym obowiązkiem jest konieczność przechowywania kopii każdego wydanego paragonu przez 5 lat, licząc od końca roku obrotowego, w którym został wydrukowany. Kasy fiskalne dostępne na rynku polskim oferują elektroniczną technologie archiwizacji danych. Paragon wystawiany jest jedynie dla klienta, a jego kopia jest zapisywana na karcie pamięci SD lub microSD. Takie rozwiązanie jest komfortowe, a koszty eksploatacji takiej kasy są niskie.

Raporty

Raport dobowy należy wykonać najpóźniej przed rozpoczęciem sprzedaży dnia następnego. Jeśli w ciągu dnia nie zarejestrowano żadnej sprzedaży raportu dobowego nie trzeba drukować. Taki raport fiskalny zawiera wartość należnego podatku VAT oraz informacje o łącznej kwocie sprzedaży brutto z podziałem na stawki VAT. Raport miesięczny trzeba wystawić po zakończeniu miesiąca, w którym odbywała się sprzedaż. Powinno to nastąpić najpóźniej do 25 dnia następnego miesiąca.

Przeglądy techniczne

Każda kasa fiskalna obowiązkowo powinna przejść przegląd techniczny, co minimum 2 lata. Przegląd polega na wyeliminowaniu ewentualnych usterek i konserwacji urządzenia, aby służyło przez lata. Przeglądem zajmuje się uprawniony do tego serwisant. Należy pamiętać, że to właściciel urządzenia jest odpowiedzialny za zrealizowanie przeglądu w odpowiednim terminie.

Książka serwisowa

W książce serwisowej kasy fiskalnej znajdziemy nazwę, model, numer fabryczny, numer unikatowy, numer ewidencyjny oraz producenta. Powinniśmy znaleźć tam również informacje o właścicielu kasy oraz obsługującym serwisie wraz z ewidencją czynności wykonanych na urządzeniu fiskalnym. Książkę powinniśmy zachować przez cały czas użytkowania kasy. Przekazanie kasy wraz z książką jest podstawą do przyjęcia urządzenia do wykonania przeglądu. W przypadku braku dokumentacji lub błędnych wpisów, może zostać podważona prawidłowość prowadzenia sprzedaży. Urząd skarbowy może wymagać od nas dokumentów przez kilka lat zakończeniu używania kasy, a nawet po zakończeniu działalności. Z końcem działania firmy należy wykonać odczyt pamięci kasy fiskalnej, który jest wykonywany przez autoryzowany serwis.

 

Kasy i drukarki ONLINE

To urządzenia fiskalne, które pozwalają na automatyczne przekazywanie danych takich jak - raporty dobowe, paragony fiskalne lub dokumenty niefiskalne do Centralnego Repozytorium Kas, podlegającemu Ministerstwu Finansów.

 Branże zobligowane do korzystania kas ONLINE:

od 1 stycznia 2020 roku warsztaty samochodowe, wulkanizatorzy, stacje paliw;
od 1 lipca 2020 roku gastronomia, usługi w zakresie krótkotrwałego zakwaterowania, sprzedaż węgla;
od 1 stycznia 2021 roku salony fryzjerskie, salony kosmetyczne i kosmetologiczne, usługi budowlane, lekarze, prawnicy, salony fitness.

Dobierzemy sprzęt do potrzeb Twojej działalności.

Oferujemy pełne przygotowanie urządzenia do pracy w cenie produktu:

  • Programowanie nagłówka
  • Fiskalizacja
  • Programowanie bazy towarowej
  • Przygotowanie niezbędnej dokumentacji
  • Przesyłka w cenie urządzenia

Pomożemy z formalnościami takimi jak otrzymanie dopłaty czy zgłoszenie kasy do Urzędu Skarbowego.

Gwarantujemy wparcie telefoniczne przy obsłudze urządzenia np. gdy chcesz dodać nowy towar, zmienić VAT lub zmieniasz dane firmy.

Zadzwoń i zapytaj o swoją ofertę 500 442 743

Komentarze do wpisu (0)

Submit
do góry
Szablon Shoper Icon™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl