Cfsklep.pl - Sklep internetowy, Nowoczesne rozwiązania IT
Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić, aby zwrócić produkt?

    W przypadku odstąpienia sprzedaży produkt należy odesłać na adres:
    CYFRYZACJAFIRM.PL
    Magazyn 2
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański
    tel: 500 442 731

    - Do zwracanego towaru w przesyłce musi zostać załączony formularz zwrotu / odstąpienie od umowy (do pobrania poniżej) oraz dowód zakupu.
    - Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
    - Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.


    Pełna, dokładna procedura znajduje się tutaj

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    CYFRYZACJAFIRM.PL
    Magazyn 2
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański
    tel: 500 442 731

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie zamówienia.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

    Paczkę ze zwracanym produktem można odesłać dowolnym kurierem. Warto jednak pamiętać, że nie odbieramy przesyłek z punktów odbioru, oraz przesyłek pobraniowych. Po realizacji zwrotu zalecamy zachować potwierdzenie nadania wraz z numerem paczki / nr listu przewozowego.

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

    Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  • Czy produkt jest dostępny?

    Staramy się, aby wszystkie produkty pokazane na naszym sklepie były dostępne. Na karcie każdego produktu widnieje informacja o jego dostępności.

    Jeśli widnieje informacja o braku danego towaru, a Tobie bardzo na nim zależy lub jeśli chcesz zakupić więcej danego produktu niż jest dostępne daj nam znać: kontakt@cfsklep.pl, a nasz pracownik dowie się o możliwej dostępności i odpisze Ci jak najszybciej to możliwe.

  • Czy produkty można odebrać osobiście?

    Tak - podczas składania zamówienia prosimy wybrać opcję "Odbiór osobisty".

    Zamówienie będzie możliwe do odbioru po otrzymaniu informacji mailowej, w naszym oddziale:

    CYFRYZACJAFIRM.PL
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

    Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze), odbiór w punktach odbioru lub odbiór osobisty.

    Więcej informacji o kosztach, czasie i formach dostawy znajdziesz tutaj.

  • Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Większość zamówień wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Jednak ze względu na bardzo dużą ilość zamówień czas realizacji zamówienia może się wydłużyć - informacja zawarta jest w regulaminie. Jeśli ten termin został przekroczony - skontaktuj się z nami, sprawdzimy, co się dzieje.

  • Czy jeśli zamówię dziś to czy paczka dojdzie do jutra?

    Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.

Dział obsługi klienta


tel: 58 560 18 69
kom: 500 442 731
email: kontakt@cfsklep.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 8:00 - 16:00


ODDZIAŁ CYFRYZACJAFIRM.PL
ul. Skarszewska 5B,
83-200 Starogard Gdański

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

Co to jest pracownia terminalowa? Jakie ma zastosowanie?

0

Pracownia terminalowa to alternatywa dla klasycznej pracowni komputerowej. To rozwiązanie najlepiej się sprawdzi się w pracy biurowej i edukacji. Zamiast głośnych i dużych komputerów stacjonarnych lub niewygodnych laptopów można wykorzystać niewielki i cichy terminal komputerowy zamontowany z tyłu monitora. Wszystkie takie terminale są podłączone do komputera centralnego (serwera). Każde stanowisko posiada indywidualny pulpit oraz dostęp do zainstalowanych aplikacji, a to wszystko dzięki specyficznej architekturze jednostek serwerowych oraz oprogramowaniu MultiPoint. Praca na takim stanowisku terminalowym wygląd tak samo jak na komputerze stacjonarnym. Do urządzenia podłącza się niezbędne peryferia takie jak mysz i klawiatura. System operacyjny, dostęp do internetu, aplikacje i multimedia działają dokładnie tak jak w przypadku standardowej pracowni terminalowej.

 

Dlaczego warto wybrać pracownię terminalową?

Pracownie oparte na rozwiązaniu terminalowym posiadają dużą przewagę nad standardowymi pracowniami opartymi na komputerach stacjonarnych lub laptopach:

  • niskie koszty wdrożenia - można osiągnąć nawet 30% mniejsze koszty niż w przypadku pracowni opartej o komputery stacjonarne lub laptopy,
  • niskie koszty zarządzania - szybka, łatwa i intuicyjna instalacja oprogramowania oraz konfiguracja pracowni,
  • równoważna funkcjonalność do kontrolera domeny - uproszczone zarządzanie, możliwa integracja z Active Directory, indywidualne konta użytkowników,
  • niskie zapotrzebowanie na energię elektyczną - terminal pobiera około 3,5W prądu podczas pracy
  • komfort pracy - terminale nie hałasują oraz nie wydzielają ciepła wpływając pozytywnie na komfrort pracy,
  • bezawaryjność - konstrukcja oraz brak elementów ruchomych znacznie obniża możliwość wystąpienia usterki.

Jak wygląda zarządzanie?

W przypadku rozwiązania opartego na terminalach, cała administracja skraca się do administracji jednym systemem zainstalowanym na serwerze. Aby zainstalować aplikacje dla wszystkich stanowisk wystarczy zrobić to raz na serwerze, a każdy użytkownik otrzyma do niej dostęp. Program Multipoint zainstalowany na serwerze umożliwia szybki wgląd w pulpit stanowisk czy uruchomienie aplikacji na wszystkich stanowiskach jednocześnie. Wszystkie dane użytkowników przechowywane są na serwerze, dlatego w przypadku uszkodzenia stanowiska nie traci on swoich dokumentów.

 

Avtek TC One HDMI

Kup tutaj

Avtek TC One z wyjściem HDMI to cienki klient, który pozwala na tworzenie pracowni terminalowych o większej liczbie stanowisk. Dzięki wygodnemu uchywtowi VESA można go zamontować z tyłu monitora biurkowego i uzyskać wygodne, nie zajmujące dużo miejsca stanowisko komputerowe.
Specyfikacja techniczna:
  • Typ produktu: Cienki klient (Thin Client)
  • Wspierane systemy/protokoły: Windows Multipoint Server 2012 oraz 2016 / Linux Userful / RDP8.1
  • Pamięć ROM: 4Gb, flash
  • Pamięć RAM: 512 Mb
  • Procesor: ARM 2.0 GHz, 4 rdzenie (Cortex A53)
  • Karta sieciowa: 10/100/1000 Mbps (RJ45 port)
  • Wejścia: 1x zasilanie 1x RJ45 1x audio (mj 3,5 mm)
  • Wyjścia: 1x VGA 1x HDMI 4x USB 2.0 port 1x audio (mj 3,5 mm)
  • Max. wspierana rozdzielczość: 1920x1080@60Hz
  • Gwarancja: 2 lata

Komentarze do wpisu (0)

Submit
do góry
Szablon Shoper Icon™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl