Cfsklep.pl - Sklep internetowy, Nowoczesne rozwiązania IT
Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić, aby zwrócić produkt?

    W przypadku odstąpienia sprzedaży produkt należy odesłać na adres:
    CYFRYZACJAFIRM.PL
    Magazyn 2
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański
    tel: 500 442 731

    - Do zwracanego towaru w przesyłce musi zostać załączony formularz zwrotu / odstąpienie od umowy (do pobrania poniżej) oraz dowód zakupu.
    - Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
    - Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.


    Pełna, dokładna procedura znajduje się tutaj

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    CYFRYZACJAFIRM.PL
    Magazyn 2
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański
    tel: 500 442 731

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie zamówienia.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

    Paczkę ze zwracanym produktem można odesłać dowolnym kurierem. Warto jednak pamiętać, że nie odbieramy przesyłek z punktów odbioru, oraz przesyłek pobraniowych. Po realizacji zwrotu zalecamy zachować potwierdzenie nadania wraz z numerem paczki / nr listu przewozowego.

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

    Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  • Czy produkt jest dostępny?

    Staramy się, aby wszystkie produkty pokazane na naszym sklepie były dostępne. Na karcie każdego produktu widnieje informacja o jego dostępności.

    Jeśli widnieje informacja o braku danego towaru, a Tobie bardzo na nim zależy lub jeśli chcesz zakupić więcej danego produktu niż jest dostępne daj nam znać: kontakt@cfsklep.pl, a nasz pracownik dowie się o możliwej dostępności i odpisze Ci jak najszybciej to możliwe.

  • Czy produkty można odebrać osobiście?

    Tak - podczas składania zamówienia prosimy wybrać opcję "Odbiór osobisty".

    Zamówienie będzie możliwe do odbioru po otrzymaniu informacji mailowej, w naszym oddziale:

    CYFRYZACJAFIRM.PL
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

    Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze), odbiór w punktach odbioru lub odbiór osobisty.

    Więcej informacji o kosztach, czasie i formach dostawy znajdziesz tutaj.

  • Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Większość zamówień wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Jednak ze względu na bardzo dużą ilość zamówień czas realizacji zamówienia może się wydłużyć - informacja zawarta jest w regulaminie. Jeśli ten termin został przekroczony - skontaktuj się z nami, sprawdzimy, co się dzieje.

  • Czy jeśli zamówię dziś to czy paczka dojdzie do jutra?

    Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.

Dział obsługi klienta


tel: 58 560 18 69
kom: 500 442 731
email: kontakt@cfsklep.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 8:00 - 16:00


ODDZIAŁ CYFRYZACJAFIRM.PL
ul. Skarszewska 5B,
83-200 Starogard Gdański

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

Czym jest wynajem kserokopiarki? Dlaczego warto zdecydować się na to rozwiązanie?

Czym jest wynajem kserokopiarki? Dlaczego warto zdecydować się na to rozwiązanie?

Organizacja pracy biurowej jest kluczowa dla wielu przedsiębiorców. Jednak aby działania pracowników były odpowiednie wydajne i skuteczne, konieczne jest zapewnienie im takich warunków do działania, aby mogli skupić się na pracy. Wśród wspomnianych warunków znajdują się również sprzęty, które są potrzebne do codziennej pracy - na przykład kserokopiarki czy urządzenia wielofunkcyjne. Jednak nie w każdej firmie zakup takiego urządzenia jest opłacalny czy w ogóle możliwy finansowo. W takiej sytuacji warto skorzystać z wygodnego rozwiązania, jakim jest dzierżawa kserokopiarki.

czytaj całość »

Czym jest i jak działa czytnik kodów kreskowych?

Czym jest i jak działa czytnik kodów kreskowych?

Czytnik kodów kreskowych Zebra to komfortowe w użytkowaniu i funkcjonalne urządzenie, pozwalające na rozszyfrowanie danych zawartych w kodzie kreskowym. Dzięki nim ryzyko popełnienia błędu jest eliminowane, a same procesy w transakcjach detalicznych są przyspieszane.

Czytnik kodów kreskowych może być przewodowy albo bezprzewodowy (dający większą swobodę działania) i sygnalizować działanie optycznie lub dźwiękowo. Skanery kodów kreskowych dzielą się na: stacjonarne, bezprzewodowe, przemysłowe.

Dodatkowa klasyfikacja czytników kreskowych uwzględnia technikę czytania kodów. W tym przypadku podział wygląda następująco: czytniki diodowe, laserowe, linear imager, area imager.

czytaj całość »

Co warto wiedzieć o zarządzaniu drukiem w firmie?

Co warto wiedzieć o zarządzaniu drukiem w firmie?

Wbrew pozorom przygotowywanie firmowej dokumentacji związane jest z koniecznością poniesienia znacznych wydatków. Przedsiębiorcy chcący je nieco ograniczyć, stosują zarządzanie drukiem. Szczególnie przydatne mogą być w tym narzędzia producenta Konica Minolta.

Efektywne zarządzanie drukiem, wprowadzone zgodnie z zasadami niesie dla przedsiębiorstwa ogrom korzyści. Pozwala na proste i co najważniejsze efektywne monitorowanie stanu urządzeń biurowych. Stosując rozwiązania oferowane przez Konica Minolta do zarządzania drukiem, przedsiębiorcy zyskują dostęp do usług serwisowych, wykonywanych szybko i skutecznie.

czytaj całość »

Czym są wdrożenia ERP?

Czym są wdrożenia ERP?

ERP (ang. Enterprise Resource Planning - Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa) jest określonym modelem sterowania procesem produkcyjnym. W wielu przedsiębiorstwach podstawą funkcjonowania i wdrożenia ERP jest pakiet InsERT, dający możliwość efektownego kierowania wieloma aspektami związanymi z funkcjonowaniem firmy.

Charakterystyczną cechą systemu ERP jest praca na jednej bazie danych. To niezwykle praktyczne w zastosowaniu rozwiązanie szczególnie w dużych przedsiębiorstwach.

Jak wygląda to w praktyce? Wszelkie dane wprowadzane są w jednym obszarze, jednak widoczne są dla wszystkich, a nie tylko dla pracowników działu, w którym zostały wprowadzone. To ułatwia ogromnie przepływ informacji w przedsiębiorstwie, co ma wpływ na oszczędność czasu, a tym samym w pewnym stopniu na finanse.

czytaj całość »

Gwarancja nowoczesnych lekcji w szkołach — tablice i monitory interaktywne

Gwarancja nowoczesnych lekcji w szkołach — tablice i monitory interaktywne

Nowinki technologiczne pojawiające się na rynku najczęściej interesują dzieci i młodzież. Coś, co nie jest szablonowe, zazwyczaj mocno ich intryguje. Dlatego — aby w takim samym stopniu zainteresować uczniów szkolną wiedzą — coraz częściej różnego rodzaju rozwiązania technologiczne wykorzystuje się w placówkach oświatowych. Należą do nich tablice oraz monitory interaktywne. Taki sprzęt okazuje się niezwykle pomocnym narzędziem dydaktycznym dla nauczyciela. W tym artykule postaramy się przybliżyć, jak można wykorzystać innowacyjne rozwiązania w szkole.

czytaj całość »

Placówka handlowa a niezbędny sprzęt

Placówka handlowa a niezbędny sprzęt

Z pewnością sporo osób kojarzy utwór, w którym można usłyszeć słowa „kto handluje, ten żyje”. Czy to powiedzenie można uznać za słuszne? Jak najbardziej! Jednak, aby prowadzić efektywny handel i rozporządzać dobrze prosperującym sklepem, trzeba postawić na odpowiedni sprzęt. Co wchodzi w grę? Między innymi urządzenia wielofunkcyjne, drukarki, a także kasy fiskalne. Przecież czasy, w których korzystało się z kalkulatora, praktycznie bezpowrotnie przeminęły, a tym samym dziś proponowane są niemalże wyłącznie sprzęty elektroniczne. W poniższym tekście przedstawimy przykłady takich urządzeń, a konkretniej drukarki i urządzenia wielofunkcyjne. Jeżeli jesteście zainteresowani - zachęcamy do lektury!

czytaj całość »

Nowoczesność firm, czyli kilka słów o cyfryzacji

Nowoczesność firm, czyli kilka słów o cyfryzacji

Wdrażanie nowych technologii to obecnie nic nowego. Trend progresywnego wzrostu korzystania z automatyzacji czy cyfryzacji spostrzega się już od „dawien dawna”. Oczywiście jako pierwsze z dobrodziejstw wynalazków XXI wieku korzystają przedsiębiorstwa i - ewentualnie - organy państwowe. Co jest przykładem takich innowacji? W poniższym tekście pochylimy się nad dwoma rozwiązaniami – zapraszamy!

czytaj całość »

Jak działa kasa fiskalna online?

Jak działa kasa fiskalna online?

Od stycznia 2020 roku w Polsce stopniowo trwa wdrażanie kas online w poszczególnych branżach. Na wielu z podatników nałożono obowiązek korzystania z tego urządzenia. Kasy fiskalne online to urządzenia przystosowane do stałego połączenia z Internetem, który umożliwia przesyłanie do Centralnego Repozytorium Kas (CRK) dokumentów generowanych przez podatników przy użyciu kasy.

Jak działają kasy fiskalne online?

Kasa fiskalna online po podłączeniu do Internetu, oprócz rejestrowania raportów, paragonów, informacji o płatnościach na bieżąco przesyłają te informacje do Centralnego Rejestru Kas (Repozytorium). CRK jest zarządzany przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej. Standardowe ustawienia pozwalają na łączenie się kasy z Repozytorium co dwie godziny, ale CRK może zmienić ten harmonogram nie informując o tym podatnika.

czytaj całość »

Terminal POS - terminal płatniczy w telefonie

Terminal POS - terminal płatniczy

Terminal POS ( ang. Point Of Sale) to z definicji urządzenie używane do kontaktu z bankiem za pośrednictwem centrum autoryzacyjnego w sytuacji, gdy klient za kupowany towar lub usługę płaci kartą płatniczą lub np. BLIkiem w celu rozliczania transakcji.

Obecnie standardem staje się wyposażanie terminali POS w ekran dotykowy pozwalający operatorowi na szybką i intuicyjną pracę. Jednak istnieją ciągle systemy, które wyposażone są w klawiatury kasowe, dlatego producenci często oferują kilka wariantów danego terminala.

Najczęściej urządzenia POS pracują bazując na oprogramowaniu Microsoft Windows, iOS lub Android. Wspomagane są aplikacjami sprzedażowymi. W wypadku dużych wdrożeń, aplikacje sprzedażowe pisane są pod danego klienta, jednak rynek aplikacji POS jest na tyle duży, że każdy znajdzie coś dla siebie.

 

czytaj całość »
do góry
Szablon Shoper Icon™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl