Cfsklep.pl - Sklep internetowy, Nowoczesne rozwiązania IT
Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić, aby zwrócić produkt?

    W przypadku odstąpienia sprzedaży produkt należy odesłać na adres:
    CYFRYZACJAFIRM.PL
    Magazyn 2
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański
    tel: 500 442 731

    - Do zwracanego towaru w przesyłce musi zostać załączony formularz zwrotu / odstąpienie od umowy (do pobrania poniżej) oraz dowód zakupu.
    - Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
    - Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.


    Pełna, dokładna procedura znajduje się tutaj

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    CYFRYZACJAFIRM.PL
    Magazyn 2
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański
    tel: 500 442 731

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie zamówienia.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

    Paczkę ze zwracanym produktem można odesłać dowolnym kurierem. Warto jednak pamiętać, że nie odbieramy przesyłek z punktów odbioru, oraz przesyłek pobraniowych. Po realizacji zwrotu zalecamy zachować potwierdzenie nadania wraz z numerem paczki / nr listu przewozowego.

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

    Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  • Czy produkt jest dostępny?

    Staramy się, aby wszystkie produkty pokazane na naszym sklepie były dostępne. Na karcie każdego produktu widnieje informacja o jego dostępności.

    Jeśli widnieje informacja o braku danego towaru, a Tobie bardzo na nim zależy lub jeśli chcesz zakupić więcej danego produktu niż jest dostępne daj nam znać: kontakt@cfsklep.pl, a nasz pracownik dowie się o możliwej dostępności i odpisze Ci jak najszybciej to możliwe.

  • Czy produkty można odebrać osobiście?

    Tak - podczas składania zamówienia prosimy wybrać opcję "Odbiór osobisty".

    Zamówienie będzie możliwe do odbioru po otrzymaniu informacji mailowej, w naszym oddziale:

    CYFRYZACJAFIRM.PL
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

    Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze), odbiór w punktach odbioru lub odbiór osobisty.

    Więcej informacji o kosztach, czasie i formach dostawy znajdziesz tutaj.

  • Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Większość zamówień wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Jednak ze względu na bardzo dużą ilość zamówień czas realizacji zamówienia może się wydłużyć - informacja zawarta jest w regulaminie. Jeśli ten termin został przekroczony - skontaktuj się z nami, sprawdzimy, co się dzieje.

  • Czy jeśli zamówię dziś to czy paczka dojdzie do jutra?

    Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.

Dział obsługi klienta


tel: 58 560 18 69
kom: 500 442 731
email: kontakt@cfsklep.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 8:00 - 16:00


ODDZIAŁ CYFRYZACJAFIRM.PL
ul. Skarszewska 5B,
83-200 Starogard Gdański

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

Czym jest podpis elektroniczny i gdzie znajduje zastosowanie?

0

Żyjemy w czasach wszechobecnej cyfryzacji, nie dziwi więc, że od jakiegoś czasu możemy posługiwać się nawet cyfrową wersją swojego podpisu. Podpis elektroniczny to wynalazek ostatnich lat, który jest konieczny, aby móc zweryfikować tożsamość użytkownika składającego przez Internet różnego rodzaju dokumenty elektroniczne. Wprowadzenie takiej wersji podpisu było konieczne, ponieważ bez niego nie mogłyby być w bezpieczny sposób składane e-dokumenty, które tak bardzo ułatwiają nam życie i oszczędzają nasz czas. W dzisiejszym wpisie wyjaśnimy, czym tak dokładnie jest podpis elektroniczny i jakie ma zastosowania.

Czym tak właściwie jest podpis elektroniczny?

Podpis elektroniczny to nowoczesne narzędzie, dzięki któremu możemy w bezpieczny sposób składać wszelkie dokumenty elektroniczne. Umożliwia on zidentyfikowanie tożsamości osób składających e-dokumenty. Choć nazywamy go „podpisem”, nie ma on zbyt wiele wspólnego z ręcznie wypisanym imieniem i nazwiskiem. Podpis cyfrowy to specjalnie wygenerowany certyfikat który za pośrednictwem urządzenia (czytnik i karta) pozwala na elektroniczne podpisanie dokumentu, czyli dołączenie do pliku dokumentu cyfrowego odpowiednika podpisu odręcznego właściciela. Może go posiadać tylko jedna osoba nazywana właścicielem danego certyfikatu. Dzięki mechanizmom zabezpieczającym jest absolutnie niepodrabialny.

W jakich sytuacjach można używać podpisu elektronicznego?

Podpis elektroniczny jest traktowany jako cyfrowy substytut własnoręcznego podpisu. Podpisany przy jego użyciu dokument jest postrzegany na równi z tym, który byłby podpisany własnoręcznie przez przedsiębiorcę. Znajduje szereg zastosowań, można się nim posłużyć np. przy: składaniu e-deklaracji podatkowych, składaniu e-deklaracji ZUS, podpisywaniu faktur elektronicznych, podpisywaniu umów, potwierdzaniu autorstwa różnego rodzaju dokumentów (np. dzieł literackich czy prac artystycznych), składaniu ofert przetargowych, udziale w zabezpieczonych aukcjach elektronicznych czy składaniu różnego rodzaju pism, podań czy formularzy rejestracyjnych.

Komentarze do wpisu (0)

Submit
do góry
Szablon Shoper Icon™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl